خیلی بده زمونه مون

فردا قراره من و تو از همدیگه جدا بشیم

فردا قراره همدم گریه بی صدا بشیم

تو کوچه های بی کسی نیستی و پرسه می زنم

آی آدما نگاه کنید غریب شهر تون منم

حالا چی شد عوض شدی دلت کجاست سنگ صبور؟

من تو رو عاشق می کنم هر جور شده حتی به زور

کی می خواد فردا تورو از من بگیره

کاش اونم ویرون بشه آتیش بگیره

ما باید فردا رو از دنیا بگیریم

ما اگه از هم جدا شیم، میمیریم

ما باید قدر این روزا رو بدونیم

وای اگه فردا بیاد تنها میمونیم

حالا که دیگه مجبوریم

از همدیگه وداع کنیم

بیا به یاد اون روزا

همدیگرو دعا کنیم

یه وقت دیدی دعا گرفت

خدا نذاشت جدابشیم

ای وای داره فردا میاد

باید دست به دعا بشیم

با قلب پاکت از خدا بخواه منو صبرم بده

هنوز نرفتی از پیشم دوریت داره زجرم میده

کی میخواد فردا تورو از من بگیره

کاش اونم ویرون بشه آتیش بگیره

عزیزم یادت نره دنیا دوروزه

نمی خوام فردا دلت واسم بسوزه

ای خدا حتی اگه دوستم نداره

تو میتونی نذاری تنهام بذاره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد